lørdag 13. februar 2010

Baby blue

Kort, kort, kort.. Det er det det går i om dagene.. Og idag har ikke vært noe unntak. Våknet kl. 08 idag etter ei heller dårlig natt med liiite søvn. Var helt groggy så jeg gratulerte mamma med morsdagen allerede idag jeg.. De lo godt å gjorde narr av meg her da. Hehe.. 

Jeg holdt på å sovne i stolen her så fant ut jeg var nødt å finne på noe.. Så jeg dukket ned i scrappetingene og laget 3 slike her kort:

Jeg hadde allerede ett par jentekort til baby, og var jo da nødt å lage noen til gutter også.. Så da ble de seende sånn her ut. 
Så jeg har nå 19 kort i samlinga mi.. Må skryte litt av meg selv da jeg bare har brukt ei uke på de.. Godt fornøyd.. Og enda har jeg en mnd igjen å lage på. Så jeg føler til nå jeg ligger godt ann:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails