lørdag 6. februar 2010

Organisering og oppbevaring

Idag har jeg brukt en del av dagen til å organisere å få litt mer orden i scrappesakene.. Søs kjøpte igår 2 kofferter for meg som egentlig er ment til skruer og diverse sånn.. Men vi fant ut de var geniale til pynt å stæsj til vår lille hobby.. Så idag har jeg prøvd å få litt orden..
Jeg har brukt en koffert til raindrops, knapper, fjær og litt forskjellig.. Har ikke helt funnet ut om jeg ble helt fornøyd med sånn jeg fikk ordnet det til i den men jeg skal nå ha det sånn ei stund å se.. 
Jeg fikk svært raskt fylt opp en med forskjellige blomster også. Jeg fikk ikke plass til alle de forskjellige blomstene jeg har, så jeg må nok kjøpe ett par kofferter til for å ha resten av blomstene i en og charms og metallpynt i en annen.. Det var iallefall helt genialt å ha blomstene oppbevart på denne måten!! :) 

Jeg har også laget et barsel/baby jentekort idag.. Fikk blomstene fra USA idag så jeg måtte jo teste de. Kjempefornøyd med de blomstene, så der skal det bestilles mange fler forskjellige farger!! Jeg legger ut bilde av kortet jeg laget, imorra tenker jeg.. Eller seinere i kveld om det ikke skjer noe mer spennende.. Håper alle får en strålende fin lørdags kveld!

1 kommentar:

  1. Bananer er vel ikke æsj!! Di høne!! :P

    Tuuusen takk!! Tar den i mot med glede!! :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails