tirsdag 2. februar 2010

Flere skritt frem

Idag våknet jeg for det første opp fra en drøm som jeg gjerne skulle fått tatt del i myyye lengre.. Så trist å våkne fra fine og koselige drømmer!! Men våknet til en drøm likevel så kan vel ikke klage:p Ellers idag har jo snøen lavet ned her, og jeg har bare kost meg inne. Fyrt i ovnen og holdt huset varmt mens andre har vært på jobb.

Idag har jeg også gjort store fremskritt med å komme meg på beinan. Har gått flere småturer inn i stua, inn på badet å sånn. Og det bedres virkelig i foten for tiden. Føler den er blitt mye bedre etter helga. Så jeg er litt stolt over meg selv, og ikke minst glad! Begynner å se at jeg kanskje snart kan komme tilbake til å være meg selv igjen, 100%! 

Så jeg har tatt en del skritt frem idag, og færre tilbake.. Men så lenge man går 2 skritt frem og 1 tilbake, og ikke 1 skritt frem og 2 tilbake, så kommer man seg fremover, selv om det går sakte:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails