onsdag 3. februar 2010

Lyngdalstur

Idag har jeg og Barbro vært i Lyngdal. Jeg skulle til fysio så tok vi oss like godt en handletur samtidig.. Hvorfor ikke..? Vi fant ut at vi skulle gå på Fretex å lete etter gamle bøker med gammeldags skrift som vi kunne bruke til scrapbook å kort laging.. Og jammen fant vi ei gammel bok. Passet oss perfekt;)

Vi var etter fysio, på Cafè å spiste nachos som bare var godt! Anbefaler alle å prøve det på Café far & datter! Så handla vi videre.. Jeg fikk kjøpt sportstape for å tape ankelen så den får mer støtte til den blir normal igjen.. Og det hjalp veldig å få det på altså! Og ellers fikk jeg handla en god del på nille faktisk.. Skulle inn å ha nye ullsokker, eller angorasokker som det egentlig er.. Står det iallefall og de er verdens beste!.. Men jeg kom ut med mye mer enn som så.. Resultatet av dagens handling ble dette: 
Fikk som dere ser kjøpt en gammel bok.. Ser ut som en bibel men er visst ikke det.. Fin skrift var det nå uansett i den.. Sportstape, og resten på Nille; Scrapook album til bare 79,-.. Helt utrolig.. Kjøpte også noen Chipboard, 12 ark, sokker, lommevarmer og baby scrapbook dekor.. Kjempefornøyd! :) Så jeg har hatt en alle tiders dag! Har du det? Hope so!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails