torsdag 18. februar 2010

They make me laugh

Jeg er stor fan av "Ellen Degeneres Show", og ser det hver gang jeg har anledning. Den dama er kul og har så mye gøy i programmet sitt. Alt fra gjester, gavedryss, musikk, dans, gøye kommentarer og utsagn, overraskelser og konkuranser.. Og når det gjelder konkuranser så er det mye gøy! Blant de som er blitt en favoritt og som blir brukt mye er "blindfolded musical chairs" 
For det første så er det jo veldig morsomt i seg selv der de går rundt i "blinde" å leiter etter disse små puffene å sitte på.. Men det som gjør det ekstra gøy er disse geniale øyebindene.. Jeg ler like mye av de der.. Ser jo helt psyko ut når de får de på seg.. Hehe..
Gjett om Hege har lyst på slike.. Ikke for at jeg skal sove med de eller noe, men de er jo så kule at man nesten bare ha de.. De er til salgs på webshopen på ellens side, så til dere som ikke vet hva dere skal gi meg til bursdagen min.. Her er svaret;) Hehe.. Man kan jo ikke annet enn å le, eller..? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails