torsdag 11. februar 2010

Grønne, gjemte spirer...

Hekken utenfor er noen plasser ned-iset.. Jeg ser på hekken der den står med bare greiner, og lurer på når vi skal få se grønne spirer på den igjen.. Jeg må si jeg aldri har gleda meg mer til våren enn jeg gjør i år.. Snøen er helt grei der den ligger og jeg irriterer meg ikke så mye over den som enkelte andre gjør.. 
Men nå syns jeg godt vi snart kunne få lov å se litt farge rundt oss igjen, deriblant de grønne spirene som er godt gjemt for øyeblikket..

1 kommentar:

  1. Åå, eg glede meg te å se spirene ja!
    Såvidt eg huske så e det ikke 3 kolonner eg har hatt, skjedde før eg bytta bakgrunn. Det som e litt rart e at når du bare ser på et innlegg om gangen så e menyen der den ska vær.. :/ *forvirra* :P Men det va et veldig godtforslag :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails