fredag 19. februar 2010

Bursdagsjenta

Idag er det altså 26 år siden mi storesøster kom til verden og jeg var vel ikke tenkt på en gang.. 26 år er gått, og iløpet av de årene har det skjedd mye.. Jeg var heldig å komme til verden 3 år etterpå og ble da lillesøster.
Barbro har alltid vært der å passa på meg, noe dette bildet viser temmelig bra. Vi har vært ganske kranglette opp igjennom men det er vel sånn det skal være.. Det har da blitt bedre med årene;) Barbro var ei pappajente helt fra ho var liten.. Ho var med pappa ut med sauene, mens jeg var inne med mamma. 
Barbro ble etter hvert glad i å bli tatt bilder av, og smilte alltid og inntok sin positur da noen kom snikende enten med fotoaparat eller filmkamera.. 
Ho blei fort voksen, fløy ut av redet å stifta egen familie.. Men vi har hatt mye gøy oppigjennom helt fra vi var små, enten det var å krype over i hverandres seng da vi var små å delte rom, for å kille hverandre på ryggen/armen, kjøreturer med hestene (de få gangene jeg fikk lov å være med), aketurer på trihauan, stod opp tidlig på morgenene på morsdager for å lage istand frokost, mat turer til steinen, en øvelseskjøretur på flyplassen som jeg husker godt, og så utrolig mye mer..
Barbro er glad i gaver, og er som en unge når det gjelder å klemme på pakker, særlig når de ligger under juletreet om kvelden på lille julaften.. Her er gaven ho fikk fra oss i fjord bursdag.. En learning laughtop, og dere ser ho åpner med stor iver.. Hehe;)
Og vi ser, at etter alle disse årene er storesøster like glad i å bli tatt bilder av, og ho er jo ikke blitt noe mindre fotogen.. STOLT AV DEG;) Idag skal det feires med kaker, ballonger og det som hører med, og jeg gleder meg! GRATULERER MED DAGEN, STORESØSTER!!

4 kommentarer:

  1. du er ikke sann.... takk for dette....

    SvarSlett
  2. SV: Var ikke det koselig? Et stk. dedikert blogginnlegg, KUN til deg..?!
    Vær så god;)

    SvarSlett
  3. Heiii !
    Tusen takk for stemmen i blogg vs :D
    Hærlig du var!!!
    Hilsen Maria Abrahamsen
    www.mariaabrahamsen.blogg.no

    SvarSlett
  4. Herlige bilder!!! :D Grattis Barbro! Så fin atte!! :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails