fredag 12. februar 2010

De siste dagene har jeg vært ganske produktiv innen kort-verden.. Jeg lager for fullt til messa på Husan.. Jeg lager mellom 2 og 4 like av hvert kort, men vil ikke ha for mange like heller.. 

Jeg legger jo ut bilder fortløpende på facebook men tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av de nyeste kortene jeg har laget, her også.. Er jo ikke alle som har tilgang til å se bildene mine på FB så.. 
Jeg har bare blitt mer og mer glad i slike gammeldagse stempler.. syns de er kjempefine:) Prøvde her å pynte med litt knapper, noe jeg ikke har vært så flink til å bruke tidligere..


Jeg vant i forrige uke en auksjon på scrapping.no, og der fikk jeg blant annet disse gammeldagse bildene. Jeg syns de er helt nydelige!!

Litt uklart bilde, men prøvde meg på et enkelt og reint bryllupskort.. Trenger ikke dille altfor mye på kortene for at det skal se greit ut:) Jeg er iallefall fornøyd med jobben min så langt, og gleder meg til å fortsette:)
I kveld skal jeg ut en tur, og det ser jeg virkelig frem til. Skal bli godt å se andre folk og andre vegger! Lenge siden jeg har gleda meg så mye til å få jabbe litt med andre folk! Tror det blir en fin kveld og start på helga.. 

3 kommentarer:

  1. Hei snuppa mi.
    Gud så flink du er. tenker jeg må bestille noen av deg etter hvert. kjempefine....
    utrolig glad i deg.. du er et kjempeflott menneske.veldig glad jeg er blitt kjent med deg. du har lært meg masse.. har lagt bloggen din til mine farvoritter..
    love you hege. kjempeklem fra anida, you know who..

    SvarSlett
  2. Aaaawwww, Anida du e vel skjønnest!! Den koseligste og fineste kommentarer jeg noen gang har fått.. Åsså skikkelig overraskelse at det var fra deg. Nå ble jeg vel glad:D
    Du er hjertelig velkommen til å bestille kort når som helst. Det er bare moro:)
    Gøy å høre du følger med på bloggen mi.. Slikt gjør meg glad:D Du er da et veldig flott menneske du også.. Du har jo satt dine spor i meg vettu.. For alltid<3 Love you too! Always;)

    SvarSlett
  3. Hei :)

    Tusen takk for koselig kommentar i min blogg *klem*

    Kjempe flotte kort du har laget!! Flotte farger og detaljer på alle sammen :)

    Klem fra Nina

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails