fredag 5. februar 2010

Ny Award

Jeg blir bare så utrolig glad når jeg får Award, og jeg har idag fått min andre Award noensinne! Den fikk jeg av Elisabeth og det syns jeg var veldig gøy og koselig:)
Med denne awarden fulgte det med en ny oppgave og denne gangen skulle man skrive 10 ting som gjør enn glad. Det er jo ingen problem, for det er mange ting som gjør meg glad og skulle mer enn gjerne skrevet opp flere enn 10 ting. Men det får holde med det denne ganga. Jeg skriver i helt tilfeldig rekkefølge, alt etter hva som dukker opp når jeg tenker på hva som gjør meg glad.

1) Å tilbringe tid med mine herlige nevøer og skjønne niese
2) Å få en klem, uansett hvem det måtte være fra
3) Et smil fra ukjente mennesker man ser på gata
4) Ha litt penger igjen på konto etter å ha betalt regninger
5) Kunne sette seg ned å lage kort og scrappe littegrann
6) besøk på sykehuset når jeg er der
7) Nattameldinger
8) Koselige kommentarer på bloggen min. Og kommentarer og komplimenter generelt
9) Gi andre folk noe som man ser blir satt stor pris på
10) Å treffe venner som bor langt borte og som jeg ikke får sett så ofte pga. avstanden

Det var jo ingen sak;) Er jo så mye som gjør enn glad.. Store og små gleder. Jeg vil jo også med dette gi awarden videre til noen. Og de heldige jeg har valgt denne gangen er:
* Cecilie - Den blå halvkule
* Ann Kristin - Lykkelig med farge
* Cecilie - Mamma til Andrea
* Aina Regina - Aina Regina
*Anette - Anette
....Fordi jeg disse bloggene også er med på å gjøre meg glad:)

3 kommentarer:

  1. hei! første gang jeg er innom bloggen din, har lest flere fine innlegg nå! :)
    Også ser jeg at under "ting som gjør deg glad" er kommentarer! Derfor, ho hei- her kommer en fra meg! :D
    jeg stikker innom på "besøk" her snart igjen jeg, også er du hjertelig velkommen til å besøke min! ;)

    God helg til deg!!

    SvarSlett
  2. Hei Hege. Takk fo awarden, var kjempe koselig. Håper det går bra med deg. Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  3. Aaaw! Så skjønn du er :P
    Takk <3

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails