torsdag 25. februar 2010

Ukas høydepunkt

Idag har jeg endelig følt meg litt bedre i formen tross av at jeg har fått blærebetennelse.. Sånn er det av og til.. Jeg har likevel tatt det med ro idag, i håp om at den intense hodeverken ikke skulle komme igjen. Og idag har jeg ikke kjent noe til den, bare følt meg litt utslitt.. Så det lover godt!!

Begynte å få lyst å lage flere kort å sånn også idag men drøyer til imorra.. Da skal det jammen mekkes!! Åsså er det jo helg igjen også.. Det går fort!! 

I kveld skal jeg og mamma slappe av å se Tangerudbakken.. Gleder meg som alltid.. Tror det har blitt ukas høydepunkt! :D De er jo bare så herlige! 

1 kommentar:

  1. Tusen takk Lista-goll, det begynner å komme seg men det sitter godt i! Klart eg måtte stemma på deg, det bildet e utrolig kult! :) Eg ønsker deg og god bedring :) Goklem <3

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails