torsdag 21. januar 2010

Bortgjemt og glemt bilde

Jeg kom plutselig på at jeg jo faktisk hadde et bilde av meg selv etter operasjonen i 07 som jeg skulle ha med i forrige innlegg.. Men så glemte jeg det, så da slenger jeg det inn nå.. Syns hvert innlegg skulle hatt bilde, men det har vært dårlig med det i det siste desverre... Men det kommer bedre tider, jeg lover;) 

Her følte jeg meg faktisk veldig "Kvikk", og jeg smilte så godt jeg kunne:) Jeg var ikke helt meg selv kan jeg jo skrive under på.. Men godt slike ting bare er perioder i livet som man må igjennom.. Og enn overlever som regel også.. "Det du ikke dør av, gjør deg bare sterkere", det er det mye sant i:)


2 kommentarer:

  1. Sv: hehe, ja, jeg er ganske tøff! :) hehe, den hadde jo strikk eller noe rundt kjeften, så den kunne ikke få gjort så mye. ;) Var ekkel å ta på da!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails