søndag 10. januar 2010

En endt Lørdagskveld

Nå sitter jeg her og øyelokkan begynner å sige lengre og lengre ned! Kjenner det skal bli godt å komme seg i seng om ikke lenge ja. Ikveld har det bare vært en stille, rolig og koselig kveld med litt besøk her.. Tiden har nå iallefall gått veeeldig fort! 


Jeg fikk også litt hjelp fra Elisabeth idag til å forbedre bloggen min litt. Veldig takknemlig for tips om nettsidene! :D Så da blir det å teste ut litt og se hvordan jeg liker utformingen av bloggen.. Nå har jeg funnet ut av hvordan ting gjøres så da er det bare å leke seg med bakgrunner og det som er:) 


Men nå tar jeg kvelden her.. Imorra kommer Mor å skal overnatte. Det blir jo koooselig! :) Natta så lenge da <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails