mandag 25. januar 2010

Seriøst

Det skulle ikke vært lov å kjede seg så mye som det jeg har gjort idag. Har ikke gjort en dritt idag, bare sløvt og ikke visst hva jeg skulle ta meg til. Eneste jeg har gjort er å sitte på datan og se 2 episoder home and away.. Så jeg føler meg skikkelig sløv idag! 

(http://www.laughparty.com)


Har sittet ca sånn som den herlige ungen på bildet, i hele dag og lurt på om ikke det snart kan skje noe gøy og spennende.. :p Fremdeles er det ett par timer til tv-kvelden starter, så jeg har enda litt tid å slå ihjel på...ingenting.. Nei, tror jeg får slenge på ett par episoder meg "Ghost Whisperer", det er jo alltid like gøy! :)

1 kommentar:

  1. Huff. Stakkar. Det er ikke gøy med sånne dager. Ønsker det en mer utfordrende og spennende dag i morgen.

    Klem.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails