tirsdag 12. januar 2010

Firkantøyner

Jeg har sittet forran maskinen i hele dag og dagen har bare gått så fort. Jeg er blitt helt hekta på å se og leite etter blogg tips, og jammen har jeg funnet litt forskjellig også:) Jeg har bare kost meg idag, sånn som jeg så ofte gjør;) 


Bandasjen på tåa etter igår er også tatt av, og det så bra ut. Hadde blødd litt men det var ikke ille. Merker jeg må bruke ei stund på å bli vandt med den nye tåa mi.. Den er jo helt annerledes enn den jeg har hatt i gode 22 år! Denne nye er liksom ikke helt min føler jeg. Jeg syns den ser skikkelig rar ut, men jeg er nok bare ikke helt vant til den enda:p 

Jeg fikk jo med meg pinnene fra sykehuset så de søte små skulle få sett de. Fikk ikke med meg gipsen de hadde tegnet på så da fikk dette være en god trøst.. Syns det er helt ufattelig at man kan ha noe sånn i tåa. De var jo passe lange å ha inn i den lille storetåa mi. Hehe.. Nei syns bare det er rart:p Trives da bedre med å ha de på bordet for å se på de enn å ha de i foten!


Well Well.. Nå må jeg se gårsdagens episode med Cæsar før jeg skal finne på noe annet.. Som jeg ikke helt vet hva er enda.. Men me tottlas:)


3 kommentarer:

  1. Heihei:D

    Kjempe kosli med hilsen fra deg Hege:D Lenge siden sist, håper alt står bra til:)

    Nydelig blogg du har! Kjempe fin header, skikkelig herlig:D

    Silje

    SvarSlett
  2. vet hvor eg skal lete etter spiker hvis jeg skal henge opp noe...

    SvarSlett
  3. Oi, tenk at du har hatt di pinnene i tåa! Men så bra at du e ferdig me d nu :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails