torsdag 28. januar 2010

Nydelige roser!!

Idag er jeg hjemme alene. Alle er på jobb og det kan jeg si er digg = Josh Groban på bånn gnu! Godt med litt tid for seg selv. Har ingen planer bortsett fra fysio i ettermiddag. Prøve å komme meg litt opp på beinan her hjemme også.


Jeg må bare fortelle om en fantastisk plass på nett for alle kort og scrap entusiaster, og som bruker mye blomster, eller helst roser i pyntingen sin. Jeg kom over en side igår, og det var jo bare så mye fint!! Sinnsykt billig også syns nå jeg.. Så før jeg la meg klarte jeg plutselig å lage en ordre hos de.. Kan ikke skjønne hvordan det gikk til:p Hehe.. Men jeg klarte rett og slett ikke stå imot. 


Det jeg fikk bestillt var noen hvite roseknopper, hvite litt større roser, brune roser, lilla roser og blader.. Hver pakke er med 100 stk i, og to med 50 stk i hver tror jeg.. Så det vil si jeg fikk 300 roser og 100 blader til 183,- og det med frakt!







(http://www.iamroses.com)
Var det ikke mye fint vel? Det eneste er at jeg nok skulle bestilt de bladene litt mindre.. Men det gjør jeg neste gang, for jeg kommer nok til å handle der igjen:) Hvis du har lyst å handle hvor jeg har, så syns jeg du skal sjekke ut siden som du finner her.. Du kommer garantert til å like det du ser:)

4 kommentarer:

  1. Så fine!! :) Og roser er og blir verdens fineste blomster!! <3

    SvarSlett
  2. sv: Knallfine var de!! :) Må gjerne bruke et kort til meg som en kladd! :D

    SvarSlett
  3. sv: Det må vil få til snart! ;) Har en god del å lære der av deg :P

    SvarSlett
  4. sv: Stor ja?! Det er helt sykt hvor fort tiden går! Skikkelig storsjarmør ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails