lørdag 23. januar 2010

Litt på etterskudd..

Jeg har jo vært så flink å blogget hver dag en liten stund nå, men igår glapp det.. Men jeg har god unnskyldning til å ikke ha blogget igår. Det gikk stort sett i ett.. Sov litt lenge, og så var det litt forskjellig å ordne her før vi skulle til Lyngdal til Mor. Ho hadde bursdag så vi skulle samles hele gjengen der inne:)


Så jeg måtte jo lage bursdagskort før vi skulle gå.. Og det tar som kjent tid.. Mye tid, for jeg skal jo prøve alt mulig før jeg finner ut av hvordan jeg vil det skal være.. Men denne ganga ble det et ganske enkelt kort.

Elendige bilder da de er tatt med det dårlige iphone kameraet.. Kjenner jeg irriterer meg mer og mer over det dårlige kameraet der!!

Her er det inni kortet.. Fargene stemmer ikke helt i forhold til sånn det egentlig er men men.. Dere får iallefall sett litt hvordan det ble:) 

Så vi var i Lyngdal igår ettermiddag og kveld.. Når vi kom hjem litt over ni så fikk jeg besøk av Trine som er hjemme for helga. Det var kjempekoselig å få jabbet litt ut i de seine nattetimer:) Så ja.. Derfor ble det null blogging igår.. Sånn er det av og til. 


Idag kommer hele familien på mammas side på besøk.. Tanter, onkler, søskenbarn av meg og deres barn. Blir koselig! Gøy når alle kan samles sånn, for det er ikke så ofte:) Jeg er veldig glad i slike familiesammenkomster. Alt fra bursdag, familieselskap, konfirmasjoner, brylluper.. Jeg elsker det!!

2 kommentarer:

  1. Kaller du det et enkelt kort???
    Jeg synes det var kjempefint!

    Det er artig når man kommer i gang, har tid og kreativitet og blogger hver dag. Så plutselig går det en dag uten, og man skjønner ingenting. Men jeg synes det er bra. Ingen kan forvente at det kommer noe nytt hver dag, og da er det ekstra artig når det kommer noe :)

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort!! :) Flinke deg!!

    Må du slutte å være så nøye! :P Finnes da dårligere mobil-bilder enn det der :P (Oppgradere det til 5.0 mpx da ;) )

    Kamera og mobil er ikke lenger så nøye,man tar jo de fleste bilder med bra kamera allikevel ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails