mandag 18. januar 2010

Kreativ Blogger Award




Jeg har fått min aller første Blogg Award, og den fikk jeg av Elisabeth. Kjempegøy:D Ho har forresten en kjempekoselig blogg som er verdt å ta turen innom:)
Med denne Awarden så fulgte det også med en utfordring, og den sier at man skal skrive 7 ting om seg selv, altså faktaopplysninger, for så å gi Awarden videre til 7 stk på blogglista si. Her kommer altså litt fakta om meg;)


1. Jeg har fobi for føtter. 
Vil helt dø om noen kommer nær meg med føttene sine, og av den grunn er jeg da heller INGEN fan av beinflørting!


2. Jeg blir hysterisk om jeg får hikke. 
Da MÅ jeg ha vann med ei gang for å prøve å få slutt på hikken. Sliter max om jeg ikke har noe drikkende i nærheten da ja.


3. Jeg er veldig ofte kald på hendene. 
Aner ikke hvorfor..


4. Jeg bekymrer meg veldig lite om ting. 
Tenker alltid at det ordner seg nok. Og det gjør det jo stort sett også:)


5. Jeg har helt siden jeg var liten vært interessert i kjendiser og vært på utallige autograf-jakter. 
Hehe, helt sant! Syns fremdeles det er stas med autografer;)


6. Jeg må alltid ha vann tilgjengelig på nattbordet. 
Men det er svært skjeldent jeg drikker av det iløpet av natta.


7. Noe av det værste jeg ser er bilder som henger skjevt på veggen. 
Da går jeg å retter på de nesten uansett hvem det er hos. Bilder kan IKKE henge skjevt!!


Se det.. Det var da ikke så vanskelig:) Og med dette så vil jeg gjerne gi denne Kreativ Blogger Awarden videre til:


Lena 
Kos dere med Awarden:)



4 kommentarer:

  1. Tusen takk for at jeg fikk kreativ blogger award av deg:) Morro at du liker bloggen min.

    Utrolig fin design du har på bloggen!

    SvarSlett
  2. SV: Jeg liker veldig godt bloggen din og snapper titt og ofte opp tips til forskjellig hos deg:)
    Gøy å høre du liker min blogg også, og ikke minst mitt design:) Alltid koselig å høre slikt:)

    SvarSlett
  3. sånn kjære søster. da har jeg prøvd meg:)

    SvarSlett
  4. Hege, har du gitt meg en award???!!! Wow! Eg e jo en smule treg og! Men bedre seint enn aldri! You made my day!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails