tirsdag 19. januar 2010

Kreativ dag

Idag vil jeg påstå å si at jeg har vært ganske så kreativ til tross for forkjølelsen som kommer snikende.. Hadde lyst å lage noe og tenkte jeg skulle prøve noe annet enn å lage kort.. Så jeg har laget noe annet som jeg ble tja.. ganske godt fornøyd med egentlig. Det var tidkrevende, og iallefall siden det var første gangen jeg prøvde meg på dette:) Skulle gjerne fortalt og vist bilde av det men det er en ekstra bursdags overraskelse til noen som betyr masse for meg.. Og siden jeg vet at vedkommene leser bloggen min så drøyer jeg med å legge ut bilde til h*n har hatt bursdag:)

Nå er jeg egentlig bare veldig trøtt og skal i seng om få strakser.. Må bare klippe litt poser først.. Og når det gjelder poser så forteller jeg mer om det imorra, så heng med:)

2 kommentarer:

  1. Det er morro med noe som er hjemmelaget:)

    SV: Nei, har du? jeg har ingen bilder fra ballet. Kan du sende meg noen på mail? er jo morro å ha:)
    Tenk, nå er det allerede 7 år siden vi gikk i 10 klasse! Tiden flyr!

    SvarSlett
  2. SV: hehe, ja det var kanskje det. stemmer det når jeg tenker meg om:)
    jo takk.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails