onsdag 13. januar 2010

Home alone


 Det er deilig nå når jeg har bodd hos mamma å de i drøyt 2 mnd, at jeg innimelom har en dag hvor alle er på jobb og jeg har huset for meg selv. Jeg er jo tross alt vant til det fra å ha bodd for meg selv i over ett år! Så nå er det min musikk som spilles for fullt her. 

Joda, så jeg skal nyte denne dagen fullt ut. Seinere kommer de søte små på overnatting som jeg nevnte igår. Gleder meg masse til det! Vi skal bare kose oss:) Skulle gjerne lagt ut noen nye bilder men kameraet mitt er gått tom for strøm og laderen ligger i leiligheten.. :-/ Irriterende men men.. Syns innlegg uten bilder er kjedelige men det får bare være, enn så lenge.. Kommer sterkere tilbake med bildene;)


Nå sitter jeg egentlig bare å venter på at "The Ellen Degeneres Show" skal begynne. Det er så gøy, og jeg elsker den dama!! Jeg er ikke særlig fan av talkshow. Syns egentlig de er kjedelige og programlederne er så som så.. Men Ellen.. Ho er fantastisk!! Kan ikke annet enn å smile å le når ho kommer på skjermen:D Ser du også på Ellen? Hvis ikke syns jeg virkelig du burde sjekke det ut en dag! Du kommer ikke til å angre:) 



1 kommentar:

  1. Jeg er hjemme i permisjon, og ser stadig på Ellen mens jeg sitter og ammer. Ellen er herlig, og jeg ler så jeg griner!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails