søndag 17. januar 2010

Herlig helg

Helga er over og det har gått fort denne ganga, som alltid.. Jeg har kost meg forran tv´n med "Ghost Whisperer" og filmer. Det har jo blåst som bare det så jeg hadde mindre lyst å bevege meg ut.. Idag har alle vært her til middag. Kjempekoselig dag det. Fikk oss en tur ut i snøværet også, jeg, Odd Erik, Berit og Ole Torkild. Det var forfriskende og godt selv om kulda og vinden stakk litt i huden til tider.

Jeg har også tenkt litt på forskjellige temaer å skrive om her inne.. Skal se det kommer noe mer fra meg imorra om ett eller anna.. Vet bare ikke helt hva enda.. Om noen har noen forslag eller ønsker om hva jeg skal skrive om så er det bare å komme med de:) 
Og siden jeg ikke har noen nye bilder på lager for tia så legger jeg ut et gammelt bilde av meg å tollemor, Ragnhild. Som jeg jo savner noe veeeeldig!! Vi hadde ei fantastisk venninnehelg før jul og det må snart gjentas!




Bildet er tatt av Øystein Ramstad  på min gamle jobb i Mandal, Fotofabrikken. Ta en titt inn der å se! :)

Nei, nå får jeg hoppe i seng.. Og idag er den ikke ferdig oppvarma til meg.. :-/ Men men.. Jeg lover å blogge mer imorra altså! Cross my heart and hope to die.. Noen som forresten vet om en sang som er noe sånn i refrenget? Husker den sangen fra "Passions" gikk på tv for maaaange år siden.. Og den sangen er jo bare SÅ fin! Jaja.. Natta, alle dere der ute:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails