fredag 8. januar 2010

Tradisjonell VS Utradisjonell

Jeg har laget ett par "barselkort" og da jeg startet med det første så tenkte jeg med ei gang lyseblå. De som skal få kortet har tross alt fått en gutt og derfor må jo kortet være lyseblått.


Jeg satte igang med det blå kortet og ble ganske så godt fornøyd. Idag da jeg satte meg ned for å lage det andre kortet som skal til de samme folkene, tenkte jeg at jeg kanskje ikke skulle tenke helt tradisjonelt. Denne gangen skulle det ikke være babyblå som skulle stå i fokus. Jeg endte da tilslutt opp med å lage et kort som gikk i brunt/grønt.. Strevde litt med å finne ut av det men det løsnet tilslutt. 

Når jeg ble ferdig med det siste kortet og satte det opp mot det blå så syns jeg det blå er megakjedelig.. Hva syns du, etter å ha sett bildene?








3 kommentarer:

  1. har du ikke fått de laget av stemplene? uansett, begge kortene var flotte!!!

    SvarSlett
  2. Nei, eller de har sikkert kommet i posten denne uka men den har ikke blitt henta enda.. Men har ikke stempla på det siste kortet enda i håp om at de ordentlige stemplene ligger i posten:)

    SvarSlett
  3. Flotte kort, syntes de var veldig flott pyntet :-) Likte både tradisjonell og utradisjonell!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails