lørdag 9. januar 2010

Idag er det lørdag, og jeg har egentlig ikke gjort noe særlig i hele dag.. Sov lenge idag og det var ganske så digg! Ellers har jeg bare slappet av å lest litt. 
3. Twilightboka nærmer seg slutten og det gjenstår bare ei bok.. Blir kjedelig når jeg blir ferdig med den også.. Får bare lese seint fremover;) 


Planene for kvelden er jeg ikke helt sikker på enda. Syns broder sa at min fetter å hans bedre halvdel kommer utover en tur.. Så satser på det. Alltid koselig med besøk og selskap:) 


Weee, idag var mamma å de å henta posten min og endelig var mine personlige stempler kommet! :D Har jammen venta lenge på de.. Men nå ble jeg veldig godt fornøyd også så. Gleder meg til å bruke de masse! :D 




Imorra tenkte jeg at jeg skulle lage ei kake jeg så de laget på Celebert selskap på tv3 her den ene kvelden.. Syns den så god ut og så er det jo gøy å prøve noe nytt også! :) Ellers er jammen denne helga også over.. Det går jo så fort!!



2 kommentarer:

  1. Hei. Takk for komentar på bloggen min. Angående besøkende så lagde jeg en her: http://susnet.se/tjanster/

    Du må logge deg inn og opprette konto. Så tror jeg at jeg la det inn på sånn HTML/JavaScript HTML/JavaScript

    Men jeg husker ikke helt... Er ei stund siden. Men jeg er slett ikke noe dadaflinking og jeg fikk det til. Så det er håp for deg også. ;-)

    Men denne bloggen http://www.joridkvam.com/ har veldig mange fine bloggtips, så kanskje du finner noe der.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Supert, da skal jeg sjekke det ut. Trenger sårt tips til forskjellige slike ting for jeg er ikke så flink på akkurat dette jeg heller..

    Så det var greit å få noen sider fra deg å sjekke ut litt ting på:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails