onsdag 13. januar 2010

Kosedag

Idag har jeg bare kost meg hjemme. Var jo hjemme aleine til utpå ettermiddagen. Skikkelig digg!! De to søte små kom også da mamma kom fra jobb. Vi har bare kost oss! Jeg hadde lovet for noen dager siden at da de skulle komme, skulle vi lage kort. Og det er jo alltid stas og kjempegøy! Så vi har fordrevet tiden med slikt. Veldig koselig ettermiddag og kveld med andre ord:)

Imorra skal jeg til fysio. Det blir spennende, men kjenner så absolutt at foten trenger litt bøy og tøy! Og også få litt øvelser å kunne gjøre hjemme så jeg kan få kommet meg på beinan igjen fort! 
Skal se om ikke jeg kan få blogget om noe mer interessant imorra.. Blir litt kjedelig å alltid bare skrive om det som har skjedd i hverdagen, når det egentlig ikke har skjedd noe særlig spesiellt! Tenkte jeg kunne prøve å skrive litt om det å være tante med en funksjonshemming.. Så det er bare å følge med imorra:)

Nå har visst 4. Twilightboka, "Ved Daggry" kommet i posten hjemme.. Så nå må jeg bare se til å bli ferdig med boka jeg holder på med nå så jeg kan gå igang med den siste:) 
Tenker jeg avslutter kvelden med en liten sang. Har fått så dilla på å høre på 
"A Fine Frenzy". Kjempemange fine sanger, og her er en av de:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails