søndag 24. januar 2010

Savn

Jeg har den siste tiden begynt å kjenne på det at jeg savner lysere tider.. Ingenting er som lett lystig fuglesang utenfor når enn våkner på morgenen. Kjenne sola begynne å varme i kinnene når den titter frem. Høre motorsagene langt, langt borte der de allerede har komme igang med vedhogsten til vinteren nok en gang skal komme. Kjenne god frisk luft som jeg bare syns er heilt herlig! 


Jeg vil veldig gjerne ha vår og sommer nå!! Vil dra på telttur med Trine, sånn som vi gjorde i fjord sommer.

Se så idyllisk vi hadde det.. Skulle ikke tro det var på en campingplass.. Hadde heile telt-plassen for oss selv, for ingen andre var der da, bare campingvognfolk.. Det skal gjentas!!


Jeg har alltid likt høsten best av alle årstider men nå vil jeg si at våren måler seg like mye opp mot høsten! Kjenne at det kommer lysere og varmere tider. Jeg kan ta runden min med musikk i ørene uten å pakke meg inn i ett tonn av klær. Høre gress svaie i vinden.

Det er virkelig herlig, og jeg kjenner savnet etter det kommer mer og mer når jeg tenker på det!!
Savner ferieturer med familien, og da gjerne de som går til Sogn!! Det er jo bare så koselig.. Før likte jeg ikke bilturen som tar en dag, men nå har den sin egen sjarm den også. Hmm, ja vips så er nok våren og sommeren forbi og høsten står nok en gang for tur..

Tiden går med andre ord fort, så vi får bare nyte alle fine øyeblikk vi får, uansett om det er vår, sommer, høst eller vinter:) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails