onsdag 27. januar 2010

Mer produktiv, men litt lei

Først må jeg si jeg hadde en mer produktiv dag igår, enn dagen før det da jeg kjeda meg noe voldsomt.. Igår fikk jeg laga bursdagskort til en viss person som snart har bursdag. Godt å få unna slikt så ikke alt blir stress i siste liten. Skal legge ut bilde når h*n har hatt bursdag, men kan jo gi dere en liten smakebit.. En liiiten en som ikke avslører for mye;)

Idag blåser det noe voldsomt ute og jeg er faktisk glad for at jeg kan holde meg innendørs! Siden snøen kom så har jeg kun vært ute 1 gang i uka omtrent og det er når jeg skal til fysio.. Kjenner jeg begynner å bli litt lei egentlig. 


Fremgangen med foten er så som så. Skulle helst sett at det gikk fortere! Gleder meg veldig til å komme hjem til meg selv igjen, komme meg på brassen, ha ungene på besøk hjemme hos meg, det å kunne ta krykkene å gå ut i bilen selv uten å måtte ha hjelp med rullestolen. Komme meg rundt å ta bilder igjen, for det kjenner jeg at jeg savner veldig nå!! Kjempelenge siden sist!!


Og siden jeg ikke har noen nye, spennende bilder å legge ut og siden jeg for tiden savner vår, sommer og varme så legger jeg ut ett par bilder fra jeg var å tok bilder av en flott utdritningslag-gjeng i sommer.


Hasta la vista!

6 kommentarer:

  1. Flott gjeng må jeg si! ;) hehe! Og knallstilige bilder!!

    SvarSlett
  2. SV: Hehe, jeg må jo si det! Var ikke noe trøbbel med dere;)

    SvarSlett
  3. Du kjøper oppgradering til kameraet på AppStore ;) Husker ikke hvor mye det kosta,men det var ikke mye uansett :)

    SvarSlett
  4. sv: Jeg og! :S Lover å kikke ekstra nøye etter de på hver eneste Shell jeg kommer over!

    SvarSlett
  5. sv: Ntååh! <3 :D Syns du!? Tusen takk,søde du!! :D Litt fornøyd med noen av de ;)

    SvarSlett
  6. sv: Tuller du?! Wohooo.. Blir litt stolt når DU av alle flinke "fotografer" sier noe sånt! :D *Smiler bredt* :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails